5 mai 2011

Adrian scrie

Adrian, 23 ani:

1. de ce iti este cel mai dor din copilarie?
 de zilele in care nu aveam nicio grija, in care eram doar un copil si atat.
2. cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ? am fost un copil problema ... nu le-am dat motive de mandrie din pacate...   
3. pe cine ai dezamagit cel mai tare ? pe tatal meu....
4. care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ? sa ma vada tata asezat la casa mea
5. la ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oameniil pe care-i cunosti personal?     meseria pe care o practic...barmania
6. ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ? orgoliul si incapatanarea mea
7. care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ? nush...nu-mi place sa-mi vand sufletul pentru bani...pot sa ii fac si cinstit...
8. care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ? din pacate cam totul am mostenit de la mama deci nimic special
9. care e cel mai prost om pe care-l cunosti ? oamenii cu foarte multi bani...si cunosc destule astfel de specimene
10. care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ? vocea iubitei mele cand imi reproseaza cate ceva
11. la ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ? la nunta fratelui meu cel mare
12. care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)? inima unei persoana aflate departe...
13. in fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ? nu mi s-a intamplat pana acum...
14. cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ? de obicei sunt sincer...ascund doar lucrurile marunte tocmai pentru a evita sa fiu pus in situatii imposibile
15. ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ? data de 09.12.2005...:(
16. care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ? nu-mi place sa inventez scuze...prefer sa spun adevarul...
17. ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ? infidelitatea..
18. care a fost jucaria ta preferata in copilarie ? jucariile lego...
19. pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ? intotdeauna pe fratele meu mai mare
20. care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ? zambeste...maine poate fii mai rau...trebuia sa ma bucur de moment si sa zambesc...pentru ca a doua zi a fost mult mai rea
21. pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ? pe fetele pe kre le cunosc in general
22. care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ? barmania....sunt multe d invatat si nu sunt decat la jumatate din drum
23. cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ? tatal meu ... :|
24. in ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ? vreau sa cred ca mereu sunt bine inteles
25. care e cel mai frumos cuvant din limba ta ? dragostea
26. unde te simti cel mai in siguranta ? in bratele persoanei iubite
27. care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ? mi-a zis o tipa care nu ma cunoaste personal ... ca sunt perfect...
28. care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ? prietenii mei in general
29. pentru ce te rogi cel mai des ? din pacate am uitat sa ma mai rog...
30. cine te-a influentat cel mai mult pana acum ? absenta tatalui meu
31. care a fost primul tau vis implinit ? faptul ca sunt pe picioarele mele il consider un vis implinit
32. in ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ? in 2005...cand am fost nevoit de sma schimb
33. care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ? pai am umblat doar in boxeri la 12 noaptea prin centrul orashului...
34. ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta? netul si tot ce tine de el
35. care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ? momente romantice au fost destule dar vor mai fii altele mai frumoase...
36. cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti? nu am o limita....atata timp cat sentimentul e reciproc...
37. esti implinit (implinita) ? avand in vedere varsta pe care o am si situatia mea....pot spune ca da...sunt destul de implinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu