2 mai 2011

Eu scriu. Tu scrii. Noi scriem :-)

Imi place sa scriu. Orice. Despre orice. Despre oricine.
Insa am momente de astea "moarte". Nu gasesc nimic sa ma inspire.
E de vina perioada asta, post-holidays.
Sarbatorile mele au fost minunate, l-am petrecut cu mare drag in familie, in vizite, cu musafiri, cu mancare multa si cozonaci; pe cealalta parte au fost si cele mai obositoare zile, am dormit extrem de putin si eram permanent " in reluare" , dar per-ansamblu a fost excelent :-) Si au trecut foooarte repede, nu?
Anyway, revin la blog. Eu am o idee. As face un soi de interviu, niste intrebari istete, l-as trimte prin mail (as fi selectiva, ultra-selectiva) si apoi le-as posta, sub forma unor articole, aici.
Credeti ca ar iesi ceva interesant? Acum nu stiu, in functie de genul si gradul de indiscretie al intrebarilor, cati or vrea sa le publicam numele :-D ?
Eu as incerca, incep sa lucrez la intrebari :-) Cine e dispus sa participe, sa mi dea un semn.

Pe data viitoare, noapte buna!

P.S. E cazul sa specific ca nu-si au loc glumele sau ironiile in raspunsuri? Si ca pretind doze de seriozitate? :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu