24 mai 2011

Dupa 5 luni ....

Vorbim despre ce inseamna viata, acasa.
Acasa inseamna familie. Mama, tata, bunici s.a.m.d.
Acasa inseamna prieteni.
Acasa inseamna viata sociala.
Acasa inseamna siguranta.
Acasa inseamna protectie.
Acasa inseamna dragoste.
Inseamna liniste, implinire, sperante, vise, bucurii.
Inseamna planuri si proiecte serioase de viitor.
Inseamna zambete.
Inseamna Manhattan si Subway ;))
Inseamna fericire.

Dupa absenta mea, prelungita pana la 1 an si jumatate, azi ma bucur de primele cirese inverzite din copacul care da sa-mi invadeze balconul, de nelipsitul porumbel ce si-a facut cuib si-si pazeste oul, aici, intre crengi (e locul lui de aniii de zile),  de copiii galagiosi din fata blocului, de clopotele de Duminica dimineata care rasuna in tot cartierul, de vuietul trenurilor si-al avioanelor, de vecinii mei, de RATB :p, de petrecerile si muzica ce se aud in toiul noptii in week-end-uri, pe la scarile alaturate.

Acum tuna!
Mai am si geamul deschis si tocmai m-a lovit un miros strooong de prajeala de ceapa :| Merci vecina ;)
Pana la urma si asta inseamna acasa ;))


Traversez acum si o perioada deosebit de frumoasa. Frumosul asta consta intr-un soi de implinire sufleteasca, daca pot sa o numesc asa :-) O implinire sufleteasca definita de momentele si experientele ce-mi sunt date sa le traiesc.
Sunt inconjurata de lucruri minunate si oameni speciali.
Sunt acasa si chiar daca acasa e Romania , sunt fericita asa. aici. acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu