16 mai 2011

Caiet de amintiri

Chestia asta e un fel de leapsa in lumea blogerilor  :) 
 
SUNT tanara. optimista. vesela
AŞ VREA  ca unele lucruri sa nu mai fie atat de complicate
PĂSTREZ hainele vechi, mici, uzate. nu pot sa le arunc :-))
MI-AŞ FI DORIT sa fiu mai nesimtita. sa fi facut alegeri mai bune. sa fi locuit la casa
NU ÎMI PLACE sa mi se impuna. sa fiu presata. sa fiu criticata de catre mediocrii si snobi
MĂ TEM de singuratate. de intuneric. de durere
AUD des lucruri frumoase despre mine :-)
ÎMI PARE RĂU ca nu exprim mereu ceea ce simt cu adevarat. ca ma inchid in mine des si tac
ÎMI PLACE sa beau cafea. sa fumez. sa stau ore intregi la discutii. sa rad. sa dorm mult
NU SUNT perfecta. materialista. invidioasa. rea
DANSEZ foarte putin in ultima vreme in public.  foarte mult singura in casa :-))
CÂNT  cand nu ma aude nimeni, piesele care imi plac cel mai mult. lalai, falsez, urlu. 
NICIODATĂ nu spun niciodata
RAR intru in stari adevarate de depresie, dar bine!
PLÂNG cam des in ultimul timp. mereu la finalul filmelor care au un impact emotional puternic
SUNT CONFUZA cand nu aflu ce vreau, cand vreau. cand sunt indecisa
AM NEVOIE  de oameni. de iubire. de atentie. de armonie in jurul meu. de sanse. de odihna
AR FI TREBUIT  sa am alte prioritati la un moment dat. sa urmez alte drumuri. sa fi oferit mai multa dragoste
AŞ PUTEA sa o iau de la capat oricand

 Postarea din seara asta e cu dedicatie pentru cititorul meu anonim ;))
O seara frumoasa, pa pa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu