18 mai 2011

Scrisoare :-)

Dragul meu T. , cititor fidel al blogului,
Tin sa iti multumesc din suflet pentru toate cuvintele frumoase pe care le-ai adresat azi, cu privire la persoana mea :-)
Este minunat sa primesc asa apreciere din partea cuiva care nu ma cunoaste personal si care a stiut sa citeasca printre randuri tot blogul asta cap-coada.
Iti multumesc pentru admiratie. Pentru sinceritate si complimente.
As fi putut sa-ti scriu randurile astea pe private insa cred ca te va surprinde, mai mult, in mod placut, faptul ca am postat un mesaj pentru tine aici, avand in vedere ca intri constant si interesat sa citesti noutatile :-)
Iti doresc mult bine, sper sa realizezi anul acesta tot ce ti-ai propus si sa depasesti cu usurinta toate momentele neplacute!
Te salut si iti urez o seara placuta!
                                                                         Cu mult drag,
                                                                                              Alice

P.S. Sa fii sigur ca nu am sa uit niciodata ca cineva (un strain mie, pana la urma) , candva, undeva ... avea "armele pregatite" sa-mi fie alaturi intr-un moment care se putea transforma, la vremea aceea, intr-o situatie delicata si foarte riscanta ;)
P.S.2 Uite inca un motiv pentru care nu ma mai duc niciodata in Italia!!! Ti-am vazut in poze pe face "vizitatorul" pe langa casa si era sa lesin! Scoate pozaaaaa!!! :|


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu