19 august 2011

Eu si restul lumii

M-a intrebat Razvan acum doua zile ce se intampla cu activitatea mea pe blog. Raspunsul instinctiv s-a legat de trairile mele interioare puternice - motivul strong care ma determina sa-mi pun laptopul pe picioare si sa dau repede raportul, aici.
Daca nu am mai postat de zile bune, nu inseamna ca nu am trecut printr-un sir de evenimente cancan "de toata frumusetea"... Ba dimpotriva.
Insa, cum e firesc, nu voi expune amanuntele pe tapet (caci barfa de asta abia s-asteapta), ci voi trece direct la concluzii. Voi publica acest post sub forma unei reflectii, desigur.

Eu am invatat niste lectii cam serioase de viata, in ultima perioada.
Am depasit praguri de care nu credeam ca ma voi impiedica vreodata ( niciodata sa nu spui niciodata, pe bune vorbesc!) .
Am invatat ca niste idei preconcepute, induse si imprimate pot clatina grav increderea in ceilalti.
Am descoperit laturi ale oamenilor si acum mi-e scarba.
Am invatat ca frustrarea, complexele, nesiguranta, teama, ingamfarea fac dintr-o prietena o tradatoare.

Am invatat ca sunt persoane care intruchipeaza perfectiunea in moralitate si-ti zambesc prieteneste, in timp ce te manjesc cu venin...
Si am mai invatat ca oricat ai fi tu de falsa si ipocrita, este o alta, mai ceva, care-ti da lectii ... ( bine, nah, e paradoxal sa fie acceasi care te critica si te judeca pe tine ?!)

Insa, nu ma mai las surprinsa de nimic. Astea formeaza procesul nostru de maturizare, pana la urma.
Viata e plina de lectii si cu oamenii din ea dam tezele...

Inchei, caci nu-mi face o placere deosebita sa scriu despre dezamagirile mele din trecut. Lasam himerele in urma (mai ales acum noaptea, inainte de culcare :P )si ne bucuram de prezentul nostru happy :-)
E uimitoare evolutia unui cuplu caruia nu i-ai fi acordat nici o sansa de supravietuire, vreodata!
Si da, e MAI uimitor cand cuplul e format din Alice si Razvan :-)

Noapte buna >:D<
 
p.s. xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu