27 iulie 2011

Jurnal de calatorie

Alisu moare de somn. Dee face karaoke. Cautam o pensiune draguta unde putem bea o cafea bunuta, eu casc incontinuu si desi sunt nori stau pitita sub ochelarii de soare - am realizat ca la ore din'astea am fotosensibilitate (:| Oook, a tipat la mine: "Fataaa, tu stai pe net tu'ti mutrita!!!" si mi-a pus la maxiim Danza Kuduro \:D/. Bun, s-ar putea sa nu fiu coerenta dar sunt happy :-) Btw, aseara nu am precizat rezultatul admiterii,nu? Pai am luat,ma incadrez la Zi dar o voi face la ID. Deciii, sunt bobocel :D Gataaa, a inceput Emeric Imre, Dee imi atrage atentia ca trec niste motoare, oprim la cafeluta <3 br="br" puuupam="puuupam" va="va">

Un comentariu:

  1. Ma innebunesti tu :-D. Nu esti copilot bun, stai si motai pe scaun, cat eu ma agit. Iar acum stau si ma uit la tine cum te aranjezi si nu mai termini, iar eu sunt cu gandul la puiutul acela cu gorgonzola pe care-l savuram in 20 de minute.
    <3

    RăspundețiȘtergere