17 martie 2011

Reflectie II

Cam fug de responsabilitati si obligatii premature dupa ultima experienta amoroasa :)) De fapt, eu zic sunt prea tanara sa ma las legata de maini si de picioare de un El, casatorie, copii si alte caracteristici familiale.Si zic bine pentru ca imi iubesc viata, imi place sa fiu libera, am o cariera de construit, n-am nevoie de o relatie de cuplu serioasa, cel putin acum, pe viitor nu se stie, pofta vine mancand, nu-i asa? si bine am facut ca nu m-am legat la cap pana acum, as fi avut numai de suferit si mai ramaneam si fara cariera si siguranta financiara. Acum imi permit libertatea de a fi libera [ ;) ].
Sunt libera sa caut, sa aflu, sa descopar, sa aleg ( in mod selectiv, desigur ), sa, sa, sa ...

In fond, sunt cumva dezumflata, " mi s-a acrit" pe romaneste. M-am cam saturat de timp de asta pierdut d'aiurea, de jumatati de masura si relatii de astea cu juma' de norma.
Se intreba riki, pe blogul sau, de ce nu ne mai indragostim ? Si a avut remarca  : " Oamenii nu mai doresc sa rada, sa vorbeasca, sa gaseasca partea frumoasa intr-o relatie, majoritatea vor IN CLUB sau LA MARE poate INTR-UN BAR, altii vor mai repede sa ajunga in pat, oamenii nu se mai respecta !! "

Cum naiba sa te mai indragostesti daca femeile frustrate si ranite folosesc clisee de genul  : "Intai cariera, dupa 5 ani casatorie, dupa 2 copil si gata ! " Si gata ce ? Nu , nu te apuca de trantit plozi in timp ce stai  in casa alor tai , cersind bani pentru tigari sau pentru laptele copilului ( s-a observat ordinea prioritatilor,nu ? :)) :P ) Serios zic! Dar nici sa nu te simti capabila si suficient de matura sa le imbini intr-un mod inteligent. Nu, nu te obosi, in secolul vitezei suntem comode si avem multa rabdare, nu ? :|
Cum naiba sa te indragostesti cand barbatii astia sunt plini de strategii si planuri de seductie, de sexualitate? De barbati parasiti, plini de traume si sechele afective ce folosesc clisee : " Nu mai pun suflet in nici o relatie cu nici o femeie, toate-s niste .... ..... bla bla " Si stii ca nu e asa, dar orgoliul ranit din tine rage ! Sigur, caci doar de asta are nevoie aceea, care iti da totusi semne evidente de apropiere si blandete.
Apropo de NATURALETE ! Ce e aia ?!!
Masti? Pelerine?  Da, cunosc ! Fata mosneagului deghizata in fata babei ? Span deghizat in Fat frumos? Da, cunosc !
Nu pledez pentru si nici nu acuz conceptele iubire&relatie; nu-mi vine inca sa strang la piept vreun certificat dar vad la altii ca se poate sa traiesti matur si frumos.
Bine ca ne punem mintea la contributie numai la tampenii, inteligenta in tehnologie, in afaceri, in planuri - lucruri materiale (indispensabile ce-i drept)  ... si  in afect, in starea noastra emotionala, in notiunea de relatii investim resturi si clisee demne de toata mila ...



Am gasit o treaba tare faina care m-a amuzat si mi-a starnit inspiratia pe noaptea asta :)

“Casatoriti-va si o sa regretati, nu va casatoriti, si-o sa regretati. Ca veti face una sau alta, le veti regreta in egala masura. Radeti de nebuniile acestei lumi si o sa regretati, plangeti de nebuniile acestei lumi si veti regreta. Ca veti rade sau veti plange, veti regreta in aceeasi masura.”  DiapS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu