21 martie 2011

Azi, luni

Am ajuns acasa. Cam obosita si ca un sloi de gheata caci bate un vant de te pisca pielea si nu am dorit nimic altceva decat patul, plapiumioara  si laptopul.
Mi-am recitit blogul. Cap-coada. Am ras, m-am amuzat, chiar mi-au dat si lacrimile si am retrezit sentimente. Unul din lucrurile pe care nu reusesc sa le exprim in cuvinte este setea de a scrie, de a impartasi cu altii,  de a-ti lasa decoperit interiorul. [.....]
Am stat acum 10 minute, tastand litere, stergandu-le incontinuu . Se confirma, nu reusesc sa explic de ce scriu .
Ideea cu care am inceput postarea era alta :) Ca am trecut prin tot blogul si sunt incantata sa-mi descopar evolutia. Daca nu din punct de vedere " literar " ( daca pot sa-i zic asa ) macar din pdv tematic.
Am scris de multe ori sub influenta mediului in care traiam la vremea aia si eram cocosata tare ma frate :)) De asta zic de evolutie. Am trecut treptat de la mersul in patru labe la mersul in picioare, drept si cu capul ridicat , iar voi, care m-ati citit , ati fost martorii transformarii.
Am depasit un moment al tineretii cu brio si iata ca acest lucru e structurat in capitole. De multe ori cand am postat, efectiv uitam ca sunt lucruri care urmeaza a fi publicate, care vor fi citite si de altii si m-am tradus, in scris, fara sa-mi impun vreo limita. Nu stiu daca e bine sau rau ce fac eu in acest blog insa ma completeaza. Pentru ca am mesaje de transmis, am ganduri care ma macina si se vor expuse, am conceptii si principii care se vor discutate ... si nu intotdeauna esti inconjurata de oamenii potriviti la locul potrivit in momentul potrivit. Aici ma scriu,ma prezint ... mi-am creat un spatiu pe cat de public, pe atat de intim si imi face bine sa ma retrag aici. Si nu in ultimul rand Multumesc celor care citesc si celor care comenteaza (chiar daca sunteti anonimi si eu mor de oftica si de curiozitate :))) ). 
Multumesc prietenilor, familiei pentru sprijin, multumesc fanilor!!
Glumesc :))
Si cam atat. M-am incalzit, simt ca adorm, mi-e bine !
Ahhh, voiam sa mai precizez un lucru caci am scris de multe ori nefericirea mea "de acolo "si nu am scris deloc de fericirea mea de aici . Pentru curiozitatea " martorilor " care nu ma stiu decat de aici si pentru cititorii mei ( ooof doamne :d ) : Acasa, in familia mea, in casa mea, intre prietenii mei si cu activitatile mele sunt mai fericita ca niciodata ! am inviat, m-am regasit, traiesc, ies, rad si nu mai am insomnii ! :p
Asta aviz si amatorilor care va lasati indusi in eroare de unele mesaje postate !

Va pup, o zi maxima !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu