29 martie 2010

week-end la sfarsit de martie

in sfarsit un week-end reusit :D
nu sunt rautacioasa, dar cand petreci sambetele si duminicile cum le-am petrecut eu in ultima perioada ( si nu dau detalii !!! ) , ajungi sa te bucuri si de o terasa , un suc si o cafea servite la aproape 50 km de locul unde locuiesti :) ( intelege ce vrei) .
     am fost sambata de-am vizitat targul de ciocoata :)) " Cioccolato puro" . Mmm, nu trebuie sa povestesc prea multe. Iti inchipui o strada lunga, dreapta, iar pe o parte si cealalta multe cortulete de astea, gen tarabe, unde se vindea ciocolata de toate aromele, culorile, formele si gusturile. Nebunie ! Mi-a placut! Ciocolata. Si atmosfera. Si mirosul din aer ...
    duminica am plecat in plimbare spre o zona draguta tare de munte si am descoperit ceea ce se numeste " Il Forte di Bard " in Valle d'Aosta . Pun poze sa iti dai seama, fara sa mai povestesc ....









  Eh, mie mi-a placut :)

azi e luni; e ultima saptamana pana la Pasti si mai e o saptamana pana vine mama :)

Bye !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu