27 martie 2010

apropo ;)

ma inconjoara oameni care nu au nici cel mai nesemnificativ lucru in comun cu mine si personalitatea mea. si asta roade. in mine zace adevarata eu. si pentru mine suna ciudat,dar ma aud si ma simt mai des, din ce in ce mai des. si nu rad cu gura pana la urechi, culmea !
nu sunt facuta sa traiesc intr-un mediu in care tensiunea si atmosfera casei e de o apasare si de o greutate de-ti pocneste capul de durere. nu sunt facuta sa suport comportamentul oamenilor infecti care stau la aceeasi masa cu mine, curgand falsitatea pe moacele lor. nu suport criticile si cicalelile strainului care pretinde a fi important in viata mea.
faze, care-mi marcheaza mie ceasu' , da' doar cat poate sa tina?

mi-e foarte dor de casa si de ai mei. pff, cat imi lipsesc cu totii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu