10 septembrie 2012

Ctrl+IGNORE+DELETE

Cautam inspiratie si se pare ca nici vacanta, nici planurile dragute de viitor, nici familia, nici dragostea nu ma inspira atat cat o face cate o pasă proasta. Momentele astea de c***t pun totul intr-o lumina sumbra, mocnita, insa suficient de puternica cat sa scoata in evidenta uratul si demonii din oameni.
Este incredibil cum o persoana de a carei existenta habar nu aveai pana acum cateva luni, intra in viata ta si-ti trage o stampila. Fix in frunte, pe moaca, pe piept, in suflet ... doamne!!
Cat taleeent! Iti trebuie facultate sa storci, sa macini, sa consumi o fire umana? Trebuie pregatire speciala sa fii prost de bubui dar sa faci pe desteptu'? 
Cum draq reusesti mă sa fii cel mai bun? In nesimtire, egoism, cretinism?! 
Cum reusim sa ne amestecam noi, oamenii, cu astfel de soiuri bipede turbate? 
Exista in viata fiecaruia dintre noi un individ de asta care te face sa-ti imaginezi cele mai horror scenarii de viata?

Stii cum ma simt? Ca atarn de-o funie deasupra unei gropi cu serpi. Da, da cu SERPI!
Ca-mi tremură stomacul de nervi si teama, ca-mi vine sa vomit de la atata dezgust si greata, ca am maxilarul inclestat si nu pot tipa ... Si serpii sunteti voi, astia de care vorbesc aici.

De ce sunteti tocmai voi, oameni de nimic,  facuti sa spargeti iluzii, sa daramati sperante?
Cum ajungem in mainile lor? Cate lectii avem de invatat?
Cum ramanem in urma lor? Mai intelepti? Mai puternici? Bineinteles! Dar cu un bonusuri din partea firmei: dureri de stomac, insomnii si marunte amintiri neplacut de dureroase ...

Nonvaloare care esti, abia astept sa iesi din viata mea! Abia astept sa ma eliberez de tine, sa-mi curat mintea si karma de urmele tale si sa respir din nou cu norma intreaga.
Abia astept sa las in urma resturi de tine, sa ma scutur pana pica de pe mine tot ce s-a prins cand ai aruncat cu arogante si aere de mare domn. 
De fapt nici nu meriti sa consum spatiu pretios pe blog, nu meriti sa-ti scriu asa dar asta e strigatul meu de " M-am saturat de voi!!! ".

Din seria *Luati si bagati la cap! : 

Sanatatea fizica si mentala e de nepretuit in fata oricarui loc de munca, in fata oricarui sef, in fata oricarei persoane fata de care ai obligatii contractuale si acest lucru te ingenuncheaza in loc sa-ti faca loc pentru bataia aripilor.
Lupta pentru sufletul din tine, pentru principiile tale si nu te lasa calcat in picioare! 
Indiferent de pret, nimeni si nimic nu merita sa depui suflet si efort fara a avea macar o satisfactie personala.
Nimeni si nimic nu are dreptul sa te atinga pentru a-ti face rau.
Nu lua in seama limbile ascutite si implineste-ti cele mai arzatoare dorinte din tine, indiferent de deciziile pe care le iei.
Nu vei fi niciodata singur caci cei care te iubesc cu adevarat te vor sustine si-ti vor fi sprijin, tinandu-te de mana pana prinzi iar aripi!
Ai incredere numai in tine!! Asculta-te! Uita-te la tine, lupta dragule, draga mea pentru ce te face sa zambesti!
Lasa naibii prejudecatile si "ce zice lumea" si fa ce-ti trebuie!


Numai bineee!


UPDATE [ 12 sept ]: Mi-am dat demisia!!. Ma remontez :D

2 comentarii:

  1. Imi place cum scrii
    Imi place cum gandesti
    Mi-ar placea sa ai rabdare sa citesti si sa corectezi eventualele greseli din lucrarile de
    pe acest site. Daca esti interesata trimite un mail la adresa de pe site
    http://www.cartilemele.com/
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere